sobota, 14 listopada 2015

Świąteczna z reniferem.

Chociaż pogoda w Bieszczadach na tę porę roku dość przyjemna to u mnie w kartkach wciąż zimowo. O dziwo, bo nie lubię zimy, zimna i ponurej aury. Jedyny plus tej części roku jest taki, że zdecydowanie więcej siedzę w domu i mam więcej czasu na kartkowanie. Na razie od jakiegoś czasu królują u mnie kartki, ale zamówiłam sobie już kilka różnych baz albumowych i pewnie jak skończy się czas świątecznych robótek to posiedzę przy albumach. Mam kilka zaległych do zrobienia dla moich chłopców.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie nr 11 w Studio 75.
Do zrobienia kartki użyłam mój ulubiony zestaw papierów Magiczny Czas.


Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Kolejna piękna, klimatyczna praca :) Jeszcze raz dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a great card! I love it!! SO original & Christmassy!! Thanks for playing along at Studio 75!!!

    OdpowiedzUsuń